fredag 9 september 2011

Nytt jobb!




Japp det är mycket nu, huvudet nästan sprängs. Jag har nämligen tagit tjänstledigt ett halvår med start i oktober, för att börja jobba på ett annat företag det känns så roligt och lite overkligt. Jag har känt ett tag att man bara harvar på och jag behöver en rejäl utmaning så hjärnan får jobba. Det som blir den största utmaningen är att jag ska vara fältsäljare med enbart provision, där får jag prova om jag verkligen är en så bra säljare som jag tror.....


Jag var länge tveksam men nu är jag så jäkla speedad att jag nästan inte kan tänka på annat. Än så länge har jag inte berättat för mina kollegor, men tycker inte att det finns någon anledning förräns jag går lite hemligheter får man väl ha hi hi.


Pizzamys hemma hos oss och jag 2kg lättare på 1 vecka för att jag inte ätit godis jepp!!!! Hej då alla små pinglor

Inga kommentarer:

vart bär det hän nu då?

vart bär det hän nu då?
jag tackar och hoppas att du haft en mysig läsning
susnet.nu statistik

Totalt antal besökare

Besökare denna månad

Antal besökare idag