torsdag 30 april 2009

Romantisk trädgård







Jag skulle vilja ha gröna fingrar, men tyvärr är jag inte begåvad med det. Minimalism får väl vara mitt måtto när det kommer till min älskade trädgård. Jag gillar verkligen blommor men med vårat reseschema passar det sig inte så bra just nu att ha massa olika blommor som jag måste sköta hela tiden. Så nu vill jag göra det enkelt för mig att få upp samma vackra blommor år ut och år in utan att behöva rensa varje dag, men jag kan inte låta bli att drömma om dessa vackra romantiska platser för en romantiker kommer jag alltid att vara. MERA KÄRLEK ÅT FOLKET.....Kramar till er små gottisar från eran Jessican
Foto:okänt, jessica

Inga kommentarer:

vart bär det hän nu då?

vart bär det hän nu då?
jag tackar och hoppas att du haft en mysig läsning
susnet.nu statistik

Totalt antal besökare

Besökare denna månad

Antal besökare idag