fredag 27 februari 2009

Min sänggavel

Ska jag med fotgaveln eller



bara med huvudgaveln? Jag har inte riktigt bestämt mig än.....


Herre gud kanske jag borde döpa om mig till Fynd Jessica. Jag tycker alltid att jag gör såna fynd men det är ju lite sport också att försöka hitta saker som inte halva befolkningen har. Inte för att det är sämre eller på någotvis fult men lite sport blir det.

Denna sänggavel hittade jag på Nils, det var en ynka repa på fotgaveln och det fattades en liten grej för att sätta fast fotgaveln. Har man en man då som är fd snickare ja då går det att ordnas så jag betalade hela 500:- för denna. Ett fynd eller vad???? Ursäkta bildkvaliten.
Kram från Jessican
Foto:jessica

Inga kommentarer:

vart bär det hän nu då?

vart bär det hän nu då?
jag tackar och hoppas att du haft en mysig läsning
susnet.nu statistik

Totalt antal besökare

Besökare denna månad

Antal besökare idag