lördag 20 augusti 2011

Min syster Yster

Syster o jag


ROSAS CAFÉ/PENSIONAT som drivs av min kära storasyster är med i det senaste numret av http://www.restauratören.se/ för sitt vågade och skickliga driv av Rosas Pensionat i Visby.


Nu ska hon dock inte driva Rosas vidare utan komma hem till Enköping och sitt lilla hem, sin familj och mig såklart. Vi bor ju grannar ute på landet och jag saknar henne jättemycket när hon är på Gotland. Vi ringer till varandra varje dag eller flera ibland så vi är uppdaterade med vad som händer. Mycket skvaller och fika blir det och promenader ska jag inte glömma.


Kram på er alla systrar som älskar systrar

Inga kommentarer:

vart bär det hän nu då?

vart bär det hän nu då?
jag tackar och hoppas att du haft en mysig läsning
susnet.nu statistik

Totalt antal besökare

Besökare denna månad

Antal besökare idag