tisdag 23 augusti 2011

Hollywood idioter!


Japp kollade svenska hollywood fruar igår och blääää. Mådde faktisk illa. Hur kan fyra brudar (som har knullat sig in i hollywood) som inte har jobbat eller lyft ett finger, sitta där och svamla om varandra, tycka att dom är jäkla viktiga och ge kommentarer så man bara dör.....Ska det här vara underhållande och roligt? Vad är dom för förebilder till sina barn? Tack och lov vet mina barn att genom plugg och skola kan man få sig ett bra jobb och utvecklas från det...


Nej så nu måste jag övertyga min dotter att detta inte är något vi ska roa oss med hmm. Tacka vet jag alla ni kvinnor där ute som kämpar och har kämpat, fattig eller rik bli aldrig en Hollywood fitta, ursäkta ordvalet men det är så jag känner PUNKT kram till alla hårt arbetande kvinnor

Inga kommentarer:

vart bär det hän nu då?

vart bär det hän nu då?
jag tackar och hoppas att du haft en mysig läsning
susnet.nu statistik

Totalt antal besökare

Besökare denna månad

Antal besökare idag